مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:352023-12-24پزشكي

صدور رای جزای نقدی و حبس برای یکی از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 مشهد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اولین رای محکومیت قضایی یکی از  مزاحمین تلفنی اورژانس115 مشهد که در سال جاری بیش از 500 بار تماس تلفنی داشته است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: اولین رای محکومیت قضایی یکی از  مزاحمین تلفنی اورژانس115 مشهد که در سال جاری بیش از 500 بار تماس تلفنی داشته است، صادر شد.

دکتر علی یزدانی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در حوزه فوریت های پزشکی موضوع مزاحمت های تلفنی و اشغال خطوط اورژانسی است که موجب تاخیر در ماموریت های اورژانسی در بیماران بدحال مانند سکته حاد مغزی و قلبی و مصدومین ترافیکی و.

می شود.

تا کنون سعی شده تا با آموزش همگانی و رسانه ای و اطلاع رسانی های عمومی در خصوص پیشگیری از مزاحمت های تلفنی اقداماتی موثر انجام شود، ولی با این حال مطابق بررسی آماری آبان ماه امسال بیش از 5 درصد تماس های تلفنی مزاحمت و بیش از 40 درصد موارد نامرتبط بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تصریح کرد: با بررسی و مشاوره حقوقی انجام شده و پیگیری مدیریت امور حقوقی و مدیریت حراست دانشگاه و ارسال گزارشات مستمر از مزاحمین تلفنی بصورت شکایت به قوه قضاییه، در اولین رای کتبی اعلام شده برای فرد مزاحم، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رای جزای نقدی و حبس برای یکی از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 مشهد

صدور رای جزای نقدی و حبس برای یکی از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 مشهد