مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:152023-12-26بين الملل

پیشنهاد آمریکا برای حل بحران لبنان با رژیم صهیونیستی از طریق گسترش ماموریت یونیفل


روزنامه الشرق الاوسط به نقل از مسئولان سیاسی لبنانی گزارش داد که سفیر آمریکا در بیروت بر آمادگی واشنگتن برای «میانجیگری» درباره ترسیم مرزهای زمینی میان رژیم صهیونیستی و لبنان تأکید کرده است.

- روزنامه الشرق الاوسط به نقل از مسئولان سیاسی لبنانی گزارش داد که سفیر آمریکا در بیروت بر آمادگی واشنگتن برای میانجیگری درباره ترسیم مرزهای زمینی میان رژیم صهیونیستی و لبنان تأکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط نوشت، لبنانی ها در سایه نگرانی های روزافزون درخصوص احتمال وقوع بحران های بیشتر در این کشور خود را برای استقبال از سال جدید میلادی آماده می کنند.

گرچه منابع وزارتی با حساب باز کردن روی بازگشت ژان ایو لودریان، فرستاده ریاست جمهوری فرانسه و وزیر امور خارجه سابق به بیروت، موجی از خوش بینی را درباره انتخاب رییس جمهور جدید ایجاد کرده اند اما هنوز نشانه هایی از گشایش دیده نمی شود.

این همزمان با اظهارات نبیه بری، رییس پارلمان لبنان است که تأکید کرده انتخاب رییس جمهور جدید دغدغه اصلی وی خواهد بود و بلافاصله پس از پایان تعطیلات، به بحران ریاست جمهوری پایان خواهد داد.

به گفته این منابع، لودریان گرچه متعهد شده که ماه میلادی آتی به بیروت بازگردد اما وی همچنان درباره درخواست برای دیدار با فراکسیون های پارلمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آمریکا برای حل بحران لبنان با رژیم صهیونیستی از طریق گسترش ماموریت یونیفل

پیشنهاد آمریکا برای حل بحران لبنان با رژیم صهیونیستی از طریق گسترش ماموریت یونیفل