مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:402024-01-18سياسي

رویکرد مجامع بسیج تقویت شبکه نخبگانی مردمی است


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رویکرد اساسی مجامع بسیج تشکیل و تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی و حل مساله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی سپاه اظهار کرد: رویکردهای اساسی مجامع بسیج در استان تشکیل و تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی، مساله یابی، حل مساله و مطالبه گری رفع مسائل و مشکلات استان و همچنین کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور مسئولین کشوری و استانی، نخبگان، دانشگاهیان و فرهیختگان بسیجی اقشار اظهار کرد: این مراسم روز جمعه 29 دی ماه با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) موضوع این دوره از اجلاس ارائه طرح های مساله محور توسط روسای گروه های مجمع و اساتید دانشگاه افزود: رویکردهای اساسی مجامع بسیج در استان تشکیل و تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی، مساله یابی، حل مساله و مطالبه گری رفع مسائل و مشکلات استان و همچنین کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مجامع بسیج تقویت شبکه نخبگانی مردمی است

رویکرد مجامع بسیج تقویت شبکه نخبگانی مردمی است