مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:202023-12-24اقتصادي

جزییات تسهیلات صندوق صنایع پیشرفته از واحدهای صادراتی اعلام شد


مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته تخفیف نرخ سود تسهیلات اعطایی، اعطای تسهیلات جهت بازاریابی خارجی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی تا سقف یک میلیارد تومان و اعطای تسهیلات جهت تولید محصولات صادراتی تا سقف 30 میلیارد تومان را از جمله .

- مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته تخفیف نرخ سود تسهیلات اعطایی، اعطای تسهیلات جهت بازاریابی خارجی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی تا سقف یک میلیارد تومان و اعطای تسهیلات جهت تولید محصولات صادراتی تا سقف 30 میلیارد تومان را از جمله خدمات این صندوق به شرکت های صادرکننده عنوان کرد.

محسن نادری منش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چهار رویکرد صادراتی این صندوق اظهار کرد: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در راستای اهداف دولت در زمینه حمایت از شرکت های صادر کننده محصولات به خارج از کشور از شرکت های صنایع پیشرفته ای که اقدام به صادرات کنند، حمایت می کند.

به گفته وی یکی از خدمات اعطایی به شرکت های صنایع پیشرفته در این زمینه تخفیف نرخ سود تسهیلات اعطایی حداکثر تا سقف پنج درصد و متناسب با میزان صادرات است.

همچنین اعطای تسهیلات جهت بازاریابی خارجی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی تا سقف یک میلیارد تومان با نرخ 12 درصد نیز از جمله حمایت هایی است که این صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات صندوق صنایع پیشرفته از واحدهای صادراتی اعلام شد

جزییات تسهیلات صندوق صنایع پیشرفته از واحدهای صادراتی اعلام شد