مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:302024-01-11حوادث

واحدهای فروش لباس های غیرمتعارف در اصفهان پلمب شدند


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و پلمب 11 واحد فروش لباس غیرمتعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در شهر اصفهان خبر داد.

-  مسعود طریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس های غیرمتعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس های زنانه و مردانه به صورت مشترک توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

 وی افزود: در این طرح بیش از 200 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت 11 واحد صنفی که لباس های خارجی غیرمتعارف که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را عرضه می کردند، شناسایی و با دستور مرجع قضایی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

طریفی خاطرنشان کرد: همچنین متصدیان 50 واحد صنفی اخطاریه پلمب دریافت کرده و 100 نفر دیگر در محل مورد تذکر، ارشاد و آگاه سازی قرار گرفتند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می شود از شهروندان خواست در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای فروش لباس های غیرمتعارف در اصفهان پلمب شدند

واحدهای فروش لباس های غیرمتعارف در اصفهان پلمب شدند