مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:552024-01-08سياسي

انگیزه اصلی فعالیت در انجمن های علمی ارتقای دانش و آگاهی است


دبیر انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) معتقد است: اصلی ترین علت حرکات رو به جلو در انجمن های علمی انگیزه ها و اخلاص عمل دوستان و کادر انجمن است که می تواند موانع مالی و موانع بوروکراتیک اداری را با یک اراده قوی و عزم راستین حل کند.

- دبیر انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) معتقد است: اصلی ترین علت حرکات رو به جلو در انجمن های علمی انگیزه ها و اخلاص عمل دوستان و کادر انجمن است که می تواند موانع مالی و موانع بوروکراتیک اداری را با یک اراده قوی و عزم راستین حل کند.

محمدامین احمدی در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، درباره وعده اخیر وزیر علوم درباره برنامه ویژه این وزارتخانه برای حمایت از انجمن های علمی دانشجویی و اینکه تحقق این وعده چگونه منجر به توسعه ساختارمند انجمن های علمی دانشجویی خواهد شد؟ اظهار کرد: البته که حمایت های دولتی و مخصوصا حمایت وزارت علوم تاثیرات بسیار زیادی در روند رو به رشد انجمن های علمی داشته و خواهد داشت.

وی افزود: نکته شایان توجه این است که اصلی ترین علت حرکات رو به جلو در انجمن های علمی، انگیزه های شخصی و اخلاص عمل دوستان و کادر انجمن است و یقینا این مهمترین عامل بوده و هست و از قضا می تواند موانع مالی و موانع بوروکراتیک اداری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه اصلی فعالیت در انجمن های علمی ارتقای دانش و آگاهی است

انگیزه اصلی فعالیت در انجمن های علمی ارتقای دانش و آگاهی است