مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:102023-12-25حوادث

از تخریب تغییر کاربری های غیرمجاز تا دستگیری سارقان


در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های استان قرار داده است اخباری نظیر تخریب تغییر کاربری غیرمجاز 85 هزار متر مربع اراضی کشاورزی، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه های استان قرار داده است اخباری نظیر تخریب تغییر کاربری غیرمجاز 85 هزار متر مربع اراضی کشاورزی، دستگیری سارقان با 50 فقره سرقت درون خودرو در محله های کوشک میدان و دهپیاله شیراز، کشف کالای قاچاق و.

مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی گراش امروز، 4 دی ماه از تخریب تغییر کاربری 85 هزار متر اراضی کشاورزی به ارزش 170 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کرامت کریمی اظهار کرد: حفظ و حراست از بافت های کشاورزی از اولویت های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به دریافت خبر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستاهای اطراف گراش و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گراش بیان کرد: در بازدید از این زمین ها مشخص شد، افرادی سودجو 85 هزار متر اراضی کشاورزی متعلق به خود را تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تخریب تغییر کاربری های غیرمجاز تا دستگیری سارقان

از تخریب تغییر کاربری های غیرمجاز تا دستگیری سارقان