مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:252023-12-26اجتماعي

با سمی شدن هوا و عبور شاخص آلودگی هوا از همه مرزها، مدارس مشهد تعطیل شد!


فاجعه تصمیم گیری که بهار سال گذشته در تهران، این بار در مشهد مقدس رقم خورد تا والدین دانش آموزان و اولیای مدارس صبح امروز مطلع شوند که مدارس تعطیل شده و آموزش غیرحضوری پی گرفته خواهد شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روز گذشته و با شدت گرفتن میزان گرد و غبار در مشهد مقدس، بسیار از شهروندان چشم انتظار خبری بودند که معمولا در این مواقع منتشر می شود و آنقدر تکرار شده که بسیاری از مردم محتویاتش را از بر هستند؛ اینکه کارگروه یا کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه می دهد و بسته به میزان آلودگی هوا و با توجه به پیش بینی های هواشناسی، محدودیت هایی را وضع می کند که کف آن تعطیلی مهدهای کودک و کودکستان ها و مدارس ابتدایی است و سقفش تعطیلی مدارس در همه سطوح و حتی تعطیلی دانشگاه ها و ادارات.

محدودیت هایی که البته شامل محدودیت های ترافیکی، توقف فعالیت های عمرانی و معادن شن و ماسه، توقف فعالیت های ورزشی در فضاهای باز، استقرار نیروهای اورژانس در سطح شهرها و همچنین توصیه هایی به شهروندان، به خصوص گروه های در معرض خطر مانند بیماران و افراد مسن هم می شود.

تصمیماتی که با توجه به عبور شاخص آلودگی هوا در مشهد از مرز هشدار، انتظار می رفت شماری از آنها در مشهد اتخاذ و اجرا شود اما این گونه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سمی شدن هوا و عبور شاخص آلودگی هوا از همه مرزها، مدارس مشهد تعطیل شد!

با سمی شدن هوا و عبور شاخص آلودگی هوا از همه مرزها، مدارس مشهد تعطیل شد!