مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:252023-12-23اقتصادي

افزایش انبارمانی و تقویت صادرات با پرتودهی محصولات کشاورزی


رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: یکی از خدمات صنعت هسته ای در حوزه کشاورزی، افزایش زمان انبارمانی ها محصولات است و این اتفاق می تواند منجر به صادرات بیشتر محصولات و ارتقای اقتصاد کشاورزی شود.

- رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: یکی از خدمات صنعت هسته ای در حوزه کشاورزی، افزایش زمان انبارمانی ها محصولات است و این اتفاق می تواند منجر به صادرات بیشتر محصولات و ارتقای اقتصاد کشاورزی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین فقهی، رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در جریان بازدید محمد اسلامی، معاون رییس جمهور از زیرمجموعه های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) در استان البرز اظهار کرد: همکاری صنعت هسته ای با متخصصان و دانشمندان حوزه کشاورزی کشور و همچنین مراکز تحقیقاتی تات به دهه 70 بر می گردد.

وی با اشاره به اینکه سازمان انرژی اتمی ایران هیچ گاه در تفاهم متقابل با دانشمندان و متخصصان حوزه کشاورزی مشکلی نداشته است، افزود: همیشه همکاری ها وجود داشته و این سطح از همکاری ها، دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورده که امروز برخی از نتایج آن قابل مشاهده است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه گفت: در بازدید امروز شاهد استقبال بسیار خوب متخصصان حوزه کشاورزی بودیم و آن ها نیز مواردی را به واسطه تخصص خود در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انبارمانی و تقویت صادرات با پرتودهی محصولات کشاورزی

افزایش انبارمانی و تقویت صادرات با پرتودهی محصولات کشاورزی