مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10فرهنگي

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می شود؟


رییس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از قطعیت برگزاری بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خبر داد.

- سوسن محمدزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد، اظهار کرد: تفاهم نامه برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سازمان سینمایی کشور امضا شده و جشنواره فیلم فجر همچون سال های گذشته همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران برگزار خواهد شد؛ تمام تلاش ما این است جشنواره را به بهترین صورت در مشهد برپا کنیم.

وی با اشاره به قطعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد ادامه داد: مطابق تفاهم نامه باید شورای سیاست گذاری در مشهد تشکیل شود.

پیگیر تشکیل شورای سیاست گذاری با حضور تمام دستگاه های مرتبط هستیم که پس از برگزاری این جلسه، مصوبات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: ما دوست داریم تمام سینماهای مشهد در جشنواره فیلم فجر اکران داشته باشند، اما تا پیش از برگزاری شورای سیاست گذاری نمی توان درمورد جزییات و نحوه برگزاری فیلم ها اطلاع رسانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می شود؟

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می شود؟