مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31حوادث

از کشف 170 لیتر مشروبات الکلی تا 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد


پلیس یزد طی 24 ساعت گذشته در عملیات های جداگانه موفق به کشف و انهدام یک کارگاه تولید مشروبات الکی و همچنین کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در مناطق مختلف استان شده است.

- ستوان کاظم زاده فرمانده پاسگاه انتظامی شهید صدوقی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دهستان بهادران شهرستان مهریز گفت: تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی با 170 لیتر الکل در این دهستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که رعایت قانون در تمام مناطق کشور اعم از شهری و روستایی لازم و ضروری است، افزود: طبق قانون رسمی کشور فعالیت در حوزه تولید و توزیع هرگونه مشروبات الکلی جرم بوده و با مجرمین برخورد قانونی می شود.

کاظم زاده گفت: در همین راستا افرادی که در این منطقه اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی می کردند توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده پاسگاه انتظامی شهید صدوقی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بهادران گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و آلات جرم و مقدار 174 لیتر مشروبات الکلی تحویل مقامات قضایی شدند.

ستوان کاظم زاده تصریح کرد: این افراد در منزلی قدیمی و خالی از سکنه اقدام به تولید مشروبات الکلی می کردند که با گزارش مردم محلی شناسایی و دستگیر شدند.

کشف سوخت قاچاق از پژو پارس در مروست سرهنگ عباس رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست درباره جزییات این خبر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 170 لیتر مشروبات الکلی تا 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

از کشف 170 لیتر مشروبات الکلی تا 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد