مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 23:502024-01-12حوادث

اعتراف زن قاتل به قتل 2 زن مسن و سرقت طلاجات آن ها


سردار «جلیل موقوفه یی» در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات عجیب پرونده زن قاتل در سمنان اظهار کرد: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، - سردار جلیل موقوفه یی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات عجیب پرونده زن قاتل در سمنان اظهار کرد: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیس به قتل دوم خود اعتراف کرد.

به گفته فرماندهی انتظامی استان سمنان، زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیسی به قتل دوم خود اعتراف کرد!   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار جلیل موقوفه یی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات عجیب پرونده زن قاتل در سمنان اظهار کرد: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس دستگیر شده بود، در تحقیقات پلیس به قتل دوم خود اعتراف کرد.

  وی با اشاره به چگونگی وقوع این قتل ها که با هدف سرقت طلاجات انجام شده افزود: به دنبال قتل یک زن مسن حدود 81 ساله که در یکی از محلات شهر سمنان توسط یک زن و بوسیله ضربات چاقو انجام و النگوهای طلا مقتول نیز به سرقت رفته بود تحقیقات پلیس آغاز شد،   وی از شناسایی و دستگیری زن قاتل 46 ساله خبر داد و گفت: در ادامه در بازرسی از منزل این زن قاتل مقادیری از طلاجات سرقتی کشف و مابقی طلاها نیز که به یک طلافروشی به فروخته شده بود نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف زن قاتل به قتل 2 زن مسن و سرقت طلاجات آن ها

اعتراف زن قاتل به قتل 2 زن مسن و سرقت طلاجات آن ها