مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:202024-01-11بين الملل

شرط ولیعهد سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


وزیر امور خارجه آمریکا شرط ولیعهد سعودی برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتقل کرد.

- وزیر امور خارجه آمریکا شرط ولیعهد سعودی برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه جنگ این رژیم تاکید کرد، محمدبن سلمان، ولیعهد سعودی بدون راهکار تشکیل دو دولتی، توافق عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو را نخواهد پذیرفت.

طبق گفته دو مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی به وب سایت عبری زبان واللا ، آنتونی بلینکن تصریح کرد، ولیعهد سعودی خواهان دستیابی به توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پس از پایان جنگ غزه است اما به آن شرط که دولت رژیم صهیونیستی به اصل راهکار تشکیل دولتی پایبند باشد در غیر اینصورت، این اقدام صورت نخواهد گرفت.

پیشتر خالد بن بندر سفیر عربستان سعودی در انگلیس در سخنانی گفت، کشورش به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پس از توقف جنگ غزه تمایل دارد اما هرگونه توافقی در این باره باید متضمن تشکیل کشور مستقل فلسطین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ولیعهد سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

شرط ولیعهد سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی