مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:402023-12-25سياسي

تفاهم نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت منعقد شد


تفاهم نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت با حضور مسوولان شهرستانی و سپاه منعقد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی امروز در نشست تعاملی بسیج سازندگی سپاه ناحیه با فرماندار و بخشداران مرکزی و بوستان اظهار داشت: بسیج یکی از مقدس ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که علاوه بر عرصه های نظامی، در عرصه های فرهنگی، علمی و سازندگی نیز حضوری چشمگیر داشته است.

وی در ادامه بسیج سازندگی را میدانی برای بروز استعدادها و توانایی های جوانان در این عرصه خواند و بر همکاری تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی در اجرای طرح های مختلف تاکید کرد.

غلامشاهی گفت: در عرصه مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی اتفاقات خوبی در شهرستان در دوره دولت سیزدهم افتاده است که در مقایسه با دوره های گذشته از شتاب بیشتر بهره مند شده و حرکت در مسیر توسعه یافتگی است.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ جوانان و جهادگران بسیجی در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به محرومان طی  دهه های گذشته آثار و برکات ارزشمندی را برای کشور و انقلاب به ارمغان آورد.

غلامشاهی گفت: اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و صدها برنامه فرهنگی و عقیدتی از جمله اردوهای هجرت نمونه های دم دستی و مناسبی برای شمارش و سنجش اثرگذاری مطلوب این نهاد در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت منعقد شد

تفاهم نامه 4 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در باشت منعقد شد