مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:552023-12-30اقتصادي

یک میلیون و 900 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حال مسکن خوب نیست،گفت: یک میلیون و 900 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان مالکی در نشست شورای مسکن کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه 52 هزار نفر در این استان فاقد مسکن هستند، گفت:وضعیت مسکن در سطح کشور به دلیل کم کاری های گذشته خوب نیست.

معاون وزیر  بیان کرد: روزی که دولت سیزدهم شروع به کار کرد حتی برای 100 هزار خانواری که متقاضی طرح اقدام ملی مسکن بودند زمین وجود نداشت اما دولت 38 هزار هکتار زمین مهیا کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ساخت یک میلیون و 900 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و گفت: 18 شهرک مصوب در کشور داریم و 52 هزار زمین تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته دولت سیزدهم تلاش های زیادی برای طرح نهضت ملی مسکن انجام داد که معتقدیم در کهگیلویه وبویراحمد هم می شود مشکلات طرح نهضت ملی را رفع کرد.

مالکی با اشاره به ساخت 10 هزار واحد در شهر یاسوج گفت: همه دستگاه ها کمک کنند تا مشکلات پیشروی این پروژه حل و فصل شود وی با اشاره به اینکه همه توان وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی پای کار آمده گفت: در استان هم همه توان پای کار بیاید و از طریق تهاتر یا خرید زمین مشکل شهر یاسوج را حل و فصل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 900 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است

یک میلیون و 900 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است