مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 22:552023-12-29سياسي

برگزاری موفق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


معاون آموزشی و مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گلستان از برگزاری موفق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: این آزمون در 6 حوزه دانشگاهی و در دو شهر گرگان و گنبدکاووس با حضور 2358 نفر از داوطلبان مرد و زن برگزارشد.

- ایسنا/گلستان معاون آموزشی و مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گلستان از برگزاری موفق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: این آزمون در 6 حوزه دانشگاهی و در دو شهر گرگان و گنبدکاووس با حضور 2358 نفر از داوطلبان مرد و زن برگزارشد.

صادق خسروی شامگاه 8 دی ماه در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه جهاد دانشگاهی هم مانند سازمان سنجش یکی از مراکز برگزاری معتبر آزمون در سطح کشور است، عنوان کرد: این مرکز به فراخور قرار دادهایی که در سطح کشور منعقد می کند همکاری با مراکز استانی را در دستور کار دارد؛ لازم به ذکر است گاهی پروژه های استانی نیز دریافت شده و از طریق این مرکز انجام می شود.

وی با اشاره به سامانه HRTC عنوان کرد: این سایت مانند سایت سازمان سنجش کلیه مراحل صفر تا 100 شرکت در آزمون از جمله گرفتن دفترچه، کارت ورود به جلسه، نتایج آزمون و رسیدگی به اعتراضات را در خود دارد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گلستان تعداد حوزه های امتحانی امروز را 6 حوزه برشمرد و توضیح داد: موسسه آموزش عالی حکیم جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری موفق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

برگزاری موفق یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی