مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:302023-12-29سياسي

نقش شهید سلیمانی در تضعیف موقعیت آمریکا


برداشت آمریکا این بود با ترور فرمانده سپاه قدس پیشرفت و تقویت مقاومت در غرب آسیا متوقف می شود، اما درک آمریکایی ها غلط بود.

مکتب سلیمانی با شهادت وی متوقف نمی شود و عملیات «طوفان الاقصی» در امتداد اقدامات ناتمام و مهمی است که حاج قاسم قصد داشت در راستای .

- برداشت آمریکا این بود با ترور فرمانده سپاه قدس پیشرفت و تقویت مقاومت در غرب آسیا متوقف می شود، اما درک آمریکایی ها غلط بود.

مکتب سلیمانی با شهادت وی متوقف نمی شود و عملیات طوفان الاقصی در امتداد اقدامات ناتمام و مهمی است که حاج قاسم قصد داشت در راستای تضعیف موقعیت آمریکا در منطقه و ارتقای موقعیت محور مقاومت انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت اختصاصی سیدرضی عمادی، کارشناس مسائل غرب آسیا در پایگاه خبری راهبرد معاصر است که در ادامه می خوانید؛ آمریکا در دو دهه اخیر در دستیابی به اهداف خود در منطقه غرب آسیا ناکام بود و شاهد افول موقعیت و جایگاه خود در این منطقه است.

به طور کلی، راهبرد آمریکا در غرب آسیا در دو دهه اخیر چند ضلع داشت که عبارت است از؛ مهار یا تضعیف موقعیت جمهوری اسلامی ایران، مقاومت زدایی از منطقه، بازسازی موقعیت خود در غرب آسیا و در نهایت تثبیت و تقویت موقعیت رژیم صهیونیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهید سلیمانی در تضعیف موقعیت آمریکا

نقش شهید سلیمانی در تضعیف موقعیت آمریکا