مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:502023-12-30اقتصادي

به زودی با کمک بخش خصوصی، وارد تولید محصولات پایین دست خواهیم شد


معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران، از راهبرد این شرکت برای تولید محصولات زنجیره پایین دست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، دکتر غلامرضا ملاطاهری، معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران، در حاشیه بازدید از غرفه شرکت مس در نمایشگاه زنجیره تامین صنایع معدنی کرمان، با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ها، نمایش ظرفیت های موجود شرکت ملی مس است، اظهار کرد: مجتمع های شرکت ملی صنایع مس ایران، توانمندی ها و نیازهای خود را در این نمایشگاه ارائه دادند که این امر موجب تقویت ارتباط با شرکت های سازنده و شرکت های دانش بنیانی است که می توانند در حوزه بومی سازی به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با شکل گیری این ارتباط موثر، بهره لازم را در حوزه تامین و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مس، از این نمایشگاه ببریم.

دکتر ملاطاهری در ادامه تصریح کرد: ما علاوه بر نمایشگاه های حضوری، به دنبال برگزاری نمایشگاه های مجازی نیز هستیم که طی یک ماه آینده، تمامی محصولاتی که توسط شرکت های زیرمجموعه و مجتمع ها بومی سازی شده است، در آن نمایشگاه مجازی بارگزاری می شود و نیازمندی های شرکت نیز در آن اعلام می شود تا بتوانیم این ارتباط موثر را هرچه بهتر شکل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی با کمک بخش خصوصی، وارد تولید محصولات پایین دست خواهیم شد

به زودی با کمک بخش خصوصی، وارد تولید محصولات پایین دست خواهیم شد