مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:352024-01-10اقتصادي

پرداخت بیش از 3 هزار وام قرض الحسنه به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود و با هم افزایی بانک مهر ایران و صندوق امداد ولایت، 3 هزار و 251 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود و با هم افزایی بانک مهر ایران و صندوق امداد ولایت، 3 هزار و 251 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد.

روح ‎اله صالحی امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه های تحصیلی بوده است، بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض الحسنه و معوض خود را با هدف گره گشایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می کند.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض الحسنه، اظهار کرد: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 3 هزار وام قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

پرداخت بیش از 3 هزار وام قرض الحسنه به مددجویان زنجانی