مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:052023-12-30ورزشي

پیست توچال به صورت محدود بازگشایی شد


مدیرعامل مجموعه توچال از بازگشایی این پیست به صورت محدود خبر داد.

- روح الله امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: با توجه به بارش های خوب روزهای اخیر پیست اسکی توچال به صورت محدود برای افراد مبتدی و تحت آموزش روز گذشته(8 دی) بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نامه نگاری صورت گرفته با فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی جمهوری اسلامی ایران و بازدید کارشناسان خبره فدراسیون از محوطه پیست توچال مقرر شد بخشی از پیست برای علاقه مندان به آموزش اسکی بازگشایی شود.

امداد با اشاره به اینکه افراد حرفه ای باید با ملاحظات ایمنی مدرسه اسکی توچال از پیست استفاده کنند، افزود: پیش بینی می کنیم با بارش هایی که در روزهای آتی باشد بتوانیم پیست اسکی بین المللی توچال را به زودی افتتاح کنیم.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، با اشاره به اینکه پیست بین المللی توچال نزدیکترین پیست به پایتخت است، بیان کرد: این پیست یکی از پر طرفدارترین پیست های ایران است که با مساحتی بالغ بر 1200 متر طول به علاقه مندان ورزش های زمستانی ارائه خدمت می کند.

وی ادامه داد: ما برای استفاده عموم مردم از پیست و فضای برفی کوهستان امکان اجاره وسایل بصورت حضوری و آنلاین را از مدرسه اسکی توچال فراهم کردیم که امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست توچال به صورت محدود بازگشایی شد

پیست توچال به صورت محدود بازگشایی شد