مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:152023-12-26دانش

رشته طراحی اسباب بازی در برخی دانشگاه ها راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های شورای نظارت بر اسباب بازی کانون، برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته طراحی صنعتی گرایش طراحی اسباب بازی تدوین و سپس پیگیری ها منجر به دریافت تاییدیه این برنامه به شماره 5348/1402/ د ش روز 23 خرداد .

- رشته طراحی اسباب بازی به عنوان گرایش طراحی صنعتی در دوره کارشناسی ارشد از سال تحصیلی آینده در برخی از دانشگاه های کشور راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های شورای نظارت بر اسباب بازی کانون، برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته طراحی صنعتی گرایش طراحی اسباب بازی تدوین و سپس پیگیری ها منجر به دریافت تاییدیه این برنامه به شماره 5348/1402/ د ش روز 23 خرداد 1402 از شورای تحول و ارتقای علوم انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در نهایت تصویب در نشست شماره 962 روز 25 تیر 1402 شورای عالی برنامه ریزی آموزشی این وزارت خانه شد.

این برنامه درسی در سه فصل: مشخصات کلی، جدول های واحد های درسی و سرفصل دروس تنظیم شده است و برای اجرا در دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی پس از اخذ مجوز پذیرش دانشجو از شورای گسترش آموزش عالی و سایر ضوابط و مقررات مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته طراحی اسباب بازی در برخی دانشگاه ها راه اندازی می شود

رشته طراحی اسباب بازی در برخی دانشگاه ها راه اندازی می شود