مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:002024-01-07بين الملل

واکنش های دیگری در راه است/ پایگاه غیرقابل نفوذ وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم میرون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: - رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم میرون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این اولین واکنش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم میرون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همانطور که مقاومت بیان کرد، این اولین واکنش است و واکنش نهایی نیست و واکنش های دیگری هم در راه است و دشمن باید منتظر باشد.

وی افزود: اسراییل پایگاهش در کوه میرون را نفوذناپذیر و غیرقابل دسترسی می دانست.

هدف قرار دادن این پایگاه چندین پیام دارد از جمله اینکه مرکز هدایت هواپیماهاست و رادار هایی در آن قرار دارد و این پایگاه، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که ضاحیه را هدف قرار داد، پشتیبانی کرد و این پیامی مستقیم است.

صفی الدین خطاب به صهیونیست ها گفت: اگر گمان می کنید که پایگاه های شما نفوذناپذیر است و ما نمی توانیم آنرا هدف قرار دهیم ما به شما می گوییم که پایگاهی خارج از تیررس موشک ها و توان مقاومت نیست و همه مراکز در تیررس موشک های مقاومت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های دیگری در راه است/ پایگاه غیرقابل نفوذ وجود ندارد

واکنش های دیگری در راه است/ پایگاه غیرقابل نفوذ وجود ندارد