مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:252023-12-31سياسي

آب اصلی ترین مسئله استان زنجان است


اصلی ترین مسئله استان زنجان آب است ؛ متاسفانه بیشتر از اینکه به کنترل آب های سطحی و استفاده از آن وابسته باشیم به استفاده از آب های زیرزمینی متکی شده ایم.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: اصلی ترین مسئله استان زنجان آب است ؛ متاسفانه بیشتر از اینکه به کنترل آب های سطحی و استفاده از آن وابسته باشیم به استفاده از آب های زیرزمینی متکی شده ایم.

محسن افشارچی دیروز (شنبه 9 دی ماه) در جلسه دستاوردهای دولت در استان که در آستانه سفر رییس جمهور به زنجان برگزار شد، با بیان اینکه استحصال آب مسئله مهم در استان است، اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در این حوزه باید به سمت بهره وری در بخش های مختلف برویم که یکی از مهمترین آنها بخش کشاورزی است.

وی افزود: مصرف زیاد آب در این بخش قابل قبول نیست و توجه به کشاورزی صنعتی و توسعه گلخانه ها در این راستا مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در استان کنترل آب های سطحی اهمیت دارد، تصریح کرد: این استان به استفاده از آب های سطحی متکی است و با توجه به اینکه برداشت سالانه، از آورد آن بیشتر است سطح آن رو به کاهش می رود.

افشارچی با تاکید بر اینکه با سازوکارهای انجام شده احداث 2 سد مراش و بلوبین در استان مورد توجه قرار گرفته است، افزود: سد بلوبین که دارای حجم مخزن 29 میلیون مترمکعب و 17.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب اصلی ترین مسئله استان زنجان است

آب اصلی ترین مسئله استان زنجان است