مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:512023-12-25سياسي

سردار سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار حسین معروفی ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی اظهار کرد: دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی به عنوان بازوی چاره اندیشی و برنامه ریزی برای حل مشکلات استان امروز در حال برگزاری است که امید است منشا خیر و برکت برای استان باشد.

وی تصریح کرد: نگاه به مجامع بسیج مشورتی نیست، بلکه بازوی چاره اندیشی و گره گشایی از مشکلات است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه این مجامع در استان های سراسر کشور تشکیل و راه اندازی شده است، گفت: مجمع بسیجیان در همه استان های کشور فعال است و طرح های خوبی نیز توسط این مجمع ها برای اجرا و گره گشایی از مشکلات استان ها ارائه شده است.

معروفی تاکید کرد: انتظار می رود طرح هایی که توسط کنشگران اجتماعی در قالب مجمع بسیج ارائه می شود، توسط مسوولان استانی اجرایی شده و بایگانی نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، فضا، هوا، زمین و دریای کشور بر روی دشمنان بسته و مسدود است، گفت: اقتدار ایران به گونه ای است که دشمن می داند اگر بخواهند نفوذی از زمین، هوا و دریا داشته باشند، به گورستان آنها تبدیل می شود و این یک بلوف نظامی نیست، بلکه حقیقتی است که دشمن به خوبی به آن پی برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود

سردار سلیمانی چکیده هویت ایرانی و اسلامی است که باید تکثیر شود