مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:202023-12-23ورزشي

رد دوباره شکایت استونی و تاکید فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در دیویس کاپ


با اعلام فدراسیون جهانی تنیس، پرونده شکایت دوباره استونی رد و بر حق میزبانی فدراسیون تنیس ایران در میزبانی پلی آف گروه 2 جهانی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بعد از صعود تاریخی تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران به گروه 2 جهانی آنهم بعد از نیم قرن، استونی به عنوان اولین حریف ایران در این رقابت ها معرفی شد اما با توجه به حساسیت این دیدار و حق میزبانی کشورمان، مسوولان تیم استونی از مدتی پیش با بیان دلایل مختلف غیرورزشی، برای حضور در تهران کارشکنی کرده و مواردی غیرمنطقی را برای خودداری از این سفر اعلام کردند.

اولین اقدام مسوولان تنیس استونی با بررسی در کمیته دیویس کاپ فدراسیون جهانی رد و بر میزبانی ایران تاکید شد اما آنها در اقدامی دیگر با شکایت از فدراسیون جهانی تنیس به دادگاه حل و فصل اختلافات لندن و دیوان مستقل این نهاد، نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرس فدراسیون جهانی واکنش نشان داده و آن را فاقد اعتبار و نقص دانستند.

در این جلسه دادگاه که به صورت آنلاین و بیش از سه ساعت و نیم به طول انجامید، داود عزیزی رییس فدراسیون کشورمان به همراه امیرساعد وکیل، وکیل بین المللی فدراسیون حضور یافته و با تاکید بر حق میزبانی ایران دفاعیات کاملی را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد دوباره شکایت استونی و تاکید فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در دیویس کاپ

رد دوباره شکایت استونی و تاکید فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در دیویس کاپ