مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:452023-12-31سياسي

سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن «مشکات» برگزار می شود


حجت الاسلام محمدی از برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات به صورت مجازی و در رشته های حفظ کل قرآن و تلاوت تقلیدی در دو بخش خواهران و برادران خبر داد.

- سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات برگزار می شود حجت الاسلام محمدی از برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات به صورت مجازی و در رشته های حفظ کل قرآن و تلاوت تقلیدی در دو بخش خواهران و برادران خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی محمدی -مدیر مؤسسه قرآنی مشکات و مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن مشکات - در گفت وگو با ایسنا در مورد جزییات برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن مشکات گفت: ما ابتدا در سال 98 مسابقات قرآن را در سطح استان البرز و سپس در سال 99 در سطح تهران و البرز برگزار کردیم، خوشبختانه به پاس استقبال علاقمندان به قرآن این رقابت ها از سال 1400 بین المللی شد و امسال سومین دوره در سطح بین الملل به صورت مجازی در رشته های حفظ کل قرآن در رده های خواهران و برادران و تلاوت تقلیدی ویژه برادران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مشکات زیر نظر ستاد عالی مسابقات جمهوری اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: در رشته حفظ کل مسابقات کشوری برگزار و دو نفر به عنوان نمایندگان کشورمان انتخاب شدند اما در رشته قرائت تقلیدی ، مسابقات به صورت آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن «مشکات» برگزار می شود

سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن «مشکات» برگزار می شود