مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:002023-12-30فرهنگي

هنرمندان پیشکسوت، سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر لرستان هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، هنرمندان پیشکسوت را سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر استان دانست و افزود: تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، هنرمندان پیشکسوت را سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر استان دانست و افزود: تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

اعظم روانشاد نهم دی ماه در دیدار با استاد درویش رضا منظمی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده علمی و موسیقایی استاد گفت: باید در قالب ابزار فرهنگ و هنر خدمات علمی و ارزشمند هنرمندان به نسل جوان معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تکریم و بزرگداشت پیشکسوتان فرهنگ و هنر نه تنها به عنوان یک شعار بلکه به عنوان کارویژه رسمی در دوره جدید وزارت فرهنگ مد نظر قرار گرفته است افزود: در استان ها نیز این برنامه به تبع وزارت فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

روانشاد هنرمندان پیشکسوت را سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر لرستان دانست و افزود: با توجه به اینکه در عرصه موسیقی به لحاظ فرهنگ موسیقیایی لرستان یکی از مناطق پر اهمیت بشمار می رود بزرگداشت استاد درویش رضا منظمی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری بزرگداشت استاد فرج علی پور و علی رضا نادری خبر داد و گفت: این برنامه ها تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان پیشکسوت، سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر لرستان هستند

هنرمندان پیشکسوت، سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر لرستان هستند