مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:202024-01-09سياسي

کارآفرینی جوان لرستانی به جای پشت میزنشینی


سعید پارسا جوان خلاق و نوآور بروجردی است که به واسطه بازدید از یک نمایشگاه وارد عرصه دکوراسیون می شود و پس از ثبت اختراعی که مشابه داخلی و خارجی ندارد اقدام به تجاری سازی آن می کند.

- خبرگزاری فارس لرستان-نسرین صفربیرانوند، سعید پارسا با هدف اشتغال و کارآفرینی قدم در مسیری می گذارد که امروز حاصل آن ایجاد اشتغال برای ده نفر است، او البته هدف اشتغال 100 نفری را در سر می پروراند.

او که 35 سال سن دارد و اهل بروجرد است به واسطه بازدید از یک نمایشگاه وارد عرصه دکوراسیون می شود و پس از ثبت اختراع اقدام به تجاری سازی آن می کند.

پارسا کارشناس ارشد مکانیک و مدیر عامل شرکت دانش بنیان رامان فوم است، او سراغ تولید محصولی رفته که شاید در ابتدا ارتباط چندانی با رشته تحصیلی اش ندارد، اما همین رشته در بخشی از کار به کمکش می آید.

او می گوید: از همان ابتدا به فکر این نبودم که صرفا کاراداری و یا پشت میز نشینی را انتخاب کنم، بلکه نیتم این بود که با استفاده از تخصص و رشته ی که داشتم گره ی از اشتغال استان باز کنم.

پارسا می گوید: اگر صد بار به عقب برگردم باز این مسیر را انتخاب می کنم چرا که سفره پهن شده و چندین نفر در کنار آن امرار معاش می کنند و من از این بابت خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی جوان لرستانی به جای پشت میزنشینی

کارآفرینی جوان لرستانی به جای پشت میزنشینی