مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:202024-01-17اقتصادي

بازگشت 206 واحد نیمه تعطیل همدان به چرخه تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در سی وهفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: 206 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان در حوزه های مختلف صنعت، - استاندار همدان گفت: 206 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در سی وهفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: 206 واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: پرونده هایی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می شوند، تعطیل یا نیمه تعطیل نیستند، برخی فعال هستند، اما در حوزه های بانکی، مالیاتی، بیمه و دیگر موارد مشکلاتی دارند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در این جلسه پرونده یک واحد گلخانه مطرح و مقرر شد 10 درصد از بدهی بانکی را پرداخت و یکسال برای تسویه امهال شود.

استاندار همدان گفت: پرونده مطروحه دیگر واحد دامداری و بره پروری بود و مصوب شد 10 درصد از بدهی خود را پرداخت و 9 ماه فرصت برای تسویه داده شد.

قاسمی فرزاد افزود: واحد دیگری برای بدهی مالیاتی حضور داشت که مشروط به راه اندازی مجدد در 6 ماه، بدهی مالیاتی آن 2 سال امهال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 206 واحد نیمه تعطیل همدان به چرخه تولید

بازگشت 206 واحد نیمه تعطیل همدان به چرخه تولید