مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:312024-01-03ورزشي

توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و جهادی بانوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری صبح امروز در جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر برگزار شد، به جایگاه بانوان در اسلام پرداخت و با بیان اینکه زنان و بانوان ما ستارگان درخشان عرصه های گوناگون کشور به ویژه در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی هستند، نقش بانوان در استحکام خانواده را هم یادآور شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و جهادی بانوان است.

وی اظهار داشت: امروز در ایران بانوان در همه حوزه ها نقش کلیدی و اساسی داشته و بخش اعظمی از خدمات در کشور توسط بانوان مدیریت می شود.

پیشکاری با اشاره به نقش بانوان ایرانی در عرصه های مختلف جامعه، گفت: زنان جامعه ما در کنار این فعالیت ها، تلاش و همت مضاعفی برای فرزندپروری و تربیت فرزندان صالح دارند و این مهم رمز موفقیت و بقای جامعه اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرکل کار کردستان به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد که می فرمایند: کامل ترین مومنان در ایمان، خوش قلب ترین آنان است و خوش قلب ترین مردمان، بانوان هستند، اظهار داشت: این حدیث و این دیدگاه نشان دهنده جایگاه والا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و جهادی بانوان است

توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش های شبانه روزی و جهادی بانوان است