مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26اقتصادي

فروش لاستیک اینترنتی شد


برای رفع مشکلات بازار لاستیک تلاش می کنیم تا توزیع را از طریق همه بستر های ممکن از جمله عرضه در بازار و سکو های فروش مجازی انجام دهیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دستیار ویژه وزیر صمت با اشاره به اینکه به مرور کسری بازار لاستیک در حال جبران شدن است، گفت: با تدبیری که اندیشیده شده، به زودی محدودیت عرضه دو حلقه ای لاستیک برداشته خواهد شد تا آرامش بیشتری در بازار حاکم شود.

   مجتبی صفایی، رییس اتاق اصناف ایران، در نشست هم اندیشی نظارت و توزیع لاستیک سواری از طریق سامانه جامع تجارت با اشاره به دغدغه ها و نقطه نظرات روسای اتاق های اصناف سراسر کشور در حوزه عرضه لاستیک گفت: زمانبر بودن پروسه ثبت درخواست که مستلزم به درج شماره شاسی، شماره موتور و تطبیق آن با کدملی افراد است و همچنین قطعی های گاه و بی گاه سامانه جامع تجارت برای این کار، یکی از چالش های جدی مطرح شده از سوی همکاران ما در سراسر کشور بوده است.

لزوم جلوگیری از تحمیل خرید سبدی لاستیکوی با اشاره به نیاز مبرم بازار به یک سایز خاص از لاستیک، نسبت به اقدام کارخانه ها برای تحمیل خرید سبدی لاستیک در سایز های مختلف انتقاد کرد و گفت: با اینکه عمده تقاضای بازار برای تامین لاستیک سایز 13 و 14 است، کارخانه ها علی رغم آگاهی به این موضوع، لاستیک های سایز های کم تقاضای خود را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش لاستیک اینترنتی شد

فروش لاستیک اینترنتی شد