مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:302024-01-08اقتصادي

مادران باردار و کوکان زیر 5 سال تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند


همه مادران باردار تا پایان دوره شیردهی تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.

- انسیه خزعلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه های دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان شیرخوار گفت: تمام مادران باردار تا پایان دوره شیردهی و همچنین فرزندان آنها تا پایان 5 سالگی تحت پوشش رایگان بیمه قرار می گیرند.

وی گفت: بیمه مادران از زمان بارداری شروع شده و شامل دوره زایمان و دو سال دوره شیردهی می شود، همچنین فرزندان آنها نیز تا پایان دوره پنج سالگی تحت پوشش کامل بیمه قرار می گیرند که حق بیمه آن به صورت کامل از سوی دولت پرداخت می شود.

معاون امور زنان رییس جمهور گفت: کسانی که تحت پوشش بیمه های دیگر قرار داشته باشند و یا اینکه قبلا هیچ پوشش بیمه ای نداشته باشند، از دوره بارداری تا پایان دوره شیردهی و نیز فرزندان آنها تا پایان دوره 5 سالگی به طور کامل تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.

خزعلی همچنین در مورد حمایت دولت از تغذیه مادران شیرده و کودکان شیرخوار گفت: برای دهک های پایین درآمدی تغذیه خاصی برای مادران باردار در نظر گرفته شده و همچنین کودکانی که نتوانسته اند از نظر نمودارهای بهداشت، مراحل طبیعی رشد را طی کنند و دچار عقب افتادگی هستند، تغذیه خاصی برای آنها در قالب یارانه در نظر گرفته شده و این ماداران و کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار و کوکان زیر 5 سال تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند

مادران باردار و کوکان زیر 5 سال تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند