مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:502024-01-09اقتصادي

عقب ماندگی کرج در تصفیه فاضلاب خانگی جبران می شود


رییس قسمت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب البرز با بیان اینکه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج به زودی افتتاح خواهد شد، گفت: با افتتاح این پروژه حدود 35 درصد فاضلاب خانگی استان تصفیه خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس قسمت بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب البرز با بیان اینکه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج به زودی افتتاح خواهد شد، گفت: با افتتاح این پروژه حدود 35 درصد فاضلاب خانگی استان تصفیه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا حیاتی روز سه شنبه 19 دی ماه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از تاسیسات تصفیه خانه کرج گفت: تاسیسات تصفیه خانه به دلیل وجود میروارگانیسم های زنده بسیار حساس است و به مراقبت مداوم نیاز دارد.

حیاتی با بیان اینکه مدول اول تصفیه خانه کرج از سال 1386 و با هدف تصفیه فاضلاب خانگی و استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری گیاهان غیرمثمر راه اندازی شد، افزود: مدول دوم این مرکز هم مراحل آزمایشی را طی کرده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تصفیه خانه کرج با راه اندازی مدول دوم در مجموع 120 هزار انشعاب و جمعیتی بالغ بر 560 هزار نفر و 35 درصد فاضلاب استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه میانگین کشور در تصفیه فاضلاب خانگی 55 درصد است، افزود: البرز از این نظر عقب ماندگی هایی دارد که امیدواریم طی سه تا چهار سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی کرج در تصفیه فاضلاب خانگی جبران می شود

عقب ماندگی کرج در تصفیه فاضلاب خانگی جبران می شود