مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:552024-01-16بين الملل

حمله به یمن برای کمرنگ کردن توجه به بررسی شکایت از رژیم صهیونیستی در لاهه انجام شد


کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که حمله آمریکا و انگلیس به اهدافی در یمن همگام نبوده و تنها به طور همزمان انجام شده است ، خاطرنشان کرد: این حملات درست زمانی اتفاق افتاد که رژیم صهیونیستی باید دفاعیه خود را ارائه می کرد این اقدام صورت گرفت تا توجهات .

- کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که حمله آمریکا و انگلیس به اهدافی در یمن همگام نبوده و تنها به طور همزمان انجام شده است ، خاطرنشان کرد: این حملات درست زمانی اتفاق افتاد که رژیم صهیونیستی باید دفاعیه خود را ارائه می کرد این اقدام صورت گرفت تا توجهات به مساله اسراییل در لاهه کمرنگ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر آمریکا و انگلیس حملات تجاوزکارانه ای را علیه اهدافی در یمن انجام دادند؛ این در حالی است که پیش از این نیروهای یمن با انجام اقداماتی در دریای سرخ خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بودند، اما پاسخ اقدامات یمن به جای اسراییل از سوی آمریکا و انگلیس داده شد.

در پی اقدامات خلاف حقوق بین الملل از سوی آمریکا و انگلیس؛ یک مسئول آمریکایی اعلام کرد که اگر تهدیدات ادامه داشته باشد، حق پاسخ آنان محفوظ است.

همچنین یک مقام پنتاگون به پالتیکو گفت آمریکا و انگلیس با حمایت استرالیا، هلند، کانادا و بحرین حملات مشترکی را علیه اهدافی در یمن انجام داده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به یمن برای کمرنگ کردن توجه به بررسی شکایت از رژیم صهیونیستی در لاهه انجام شد

حمله به یمن برای کمرنگ کردن توجه به بررسی شکایت از رژیم صهیونیستی در لاهه انجام شد