مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:052023-12-30سياسي

عقب ماندگی های شهر ایلام به روایت استاندار/ شهرداری و شورای شهر چاره اندیشی کنند٫


شورای شهر، شهردار و معاونان باید در راستای جبران  عقب ماندگی شهر ایلام چاره اندیشی کنند و اقدامات جهادی را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: شورای شهر، شهردار و معاونان باید در راستای جبران  عقب ماندگی شهر ایلام چاره اندیشی کنند و اقدامات جهادی را در دستور کار قرار دهند.

حسن بهرام نیا امروز شنبه، 9 دی در نشست بررسی مسائل و موضوعات مختلف شهرداری ایلام اظهار کرد: از سال 90 تاکنون بنده تحول آن چنانی در سطح شهر ایلام ندیدم، نمی خواهم کسی را مقصر بدانم، اما خیلی کم کار شده و سیما و منظر شهری ایلام، شایسته مرکز استان نیست.

وی گفت: بنده خودم را ایلامی می دانم و وظیفه خودم می دانم که شب و روز در راستای نشاط و خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی نکنم و کوتاهی را پیش خداوند و مردم یک گناهی نابخشودنی می دانم و لحظه ای نیز در ارتباط با انجام وظیفه کوتاهی نکردم.

استاندار ایلام تصریح کرد: شورای شهر ایلام، شهردار و معاونان باید در راستای جبران این عقب ماندگی چاره اندیشی کنند و یک سری اقدامات جهادی را در دستور کار قرار دهند.

بهرام نیا تأکید کرد: بعد از تعیین تکلیف شهرداری و انتخاب آن حجت بر شما و مجموعه همکاران و معاونین تمام است، چرا که آنچنان که باید و شاید از سال 90 تا کنون کاری برای استان نشده است، یعنی در هر مرکز استان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های شهر ایلام به روایت استاندار/ شهرداری و شورای شهر چاره اندیشی کنند٫

عقب ماندگی های شهر ایلام به روایت استاندار/ شهرداری و شورای شهر چاره اندیشی کنند٫