مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:452024-01-06اقتصادي

عملکرد شهرداری گرگان در حوزه عمرانی قابل قبول نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید غلامرضا موسوی در یکصد و هفتادو نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر اسلامی گرگان اظهار کرد: - عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اعتبار 2000 میلیارد تومانی شهرداری گرگان و ضرورت توجه به انتظارات مردم گفت: عملکرد شهرداری گرگان در حوزه عمرانی قابل قبول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید غلامرضا موسوی در یکصد و هفتادو نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر اسلامی گرگان اظهار کرد:با گذشت حدود 9 ماه از سال 900 میلیارد تومان معادل 50 درصد از درآمدهای پیش بینی شده شهرداری گرگان محقق شده است؛ و بر اساس متمم بودجه قرار است بودجه شهرداری گرگان به بیش از 2000 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یابد.

وی ادامه داد:در حوزه عمرانی عملکرد قابل قبولی از سوی شهرداری گرگان دیده نمی شود با وجود همه تلاش هایی که انجام می شود اما هنوز با گذشت یک سال و نیم از حادثه سوختن آبشار مصنوعی این پروژه تعیین تکلیف نشده است.

موسوی ادامه داد: وضعیت آسفالت در ورودی های شرقی و غربی گرگان نامناسب و زیبنده مرکز استان گلستان نیست؛وضعیت آرامستان جدید گرگان نامشخص است و هنوز با وجود همه مصوبات لازم، اجرای مصوبه قانونی برای تعیین تکلیف شهردار بافت تاریخی گرگان بلاتکلیف مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداری گرگان در حوزه عمرانی قابل قبول نیست

عملکرد شهرداری گرگان در حوزه عمرانی قابل قبول نیست