مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:252024-01-01اجتماعي

لزوم توجه به نقش سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا


مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه با تأکید بر اجرای برنامه های پیشگیرانه در مدیریت بحران، گفت: آموزش نقش اساسی در آمادگی برای مواقع بحران دارد.

- افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت آمادگی در برابر بحران ها، اظهار کرد: بحرانی همچون زلزله غیرقابل پیش بینی است که نیازمند یک سری اقدامات پیشگیرانه در حوزه ساخت و سازهای ایمن و نوع کیفیت مصالح مصرفی است.

وی وضعیت ساخت و ساز در استان در بعد از زلزله مهیب سرپل ذهاب قابل قبول توصیف کرد و افزود: هنوز در حوزه ساخت و ساز با استانداردهای بالا فاصله داریم، اما قابل قبول است و ترک فعال دستگاه های مربوطه در حوزه نظارت بر ساخت و ساز ایمن از سوی دستگاه قضایی پیگیری می شود.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه درخصوص همراهی تشکل های مردمی و سمن ها، گفت: پایه هر اقدامی آموزش است؛ باید آموزش های تخصصی و عمومی در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه به اقشار مختلف مردم ارائه شود.

وی با اشاره به آموزش های ارائه شده در بخش دولتی و خصوصی، تصریح کرد: در بخش دولتی در راستای آموزش به  دهیاران، شهرداران، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرای یک طبقه بندی صورت گرفته و آموزش ها در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نقش سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا

لزوم توجه به نقش سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا