مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:502023-12-26حوادث

انتقام هولناک مرد کینه جو


حکم قصاص مرد انتقامجو و چهار همدستش که با طرح نقشه ای برادرزاده خود را به قتل رسانده بود از سوی قضات دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، خرداد سال 1399 مردی در تماس با اورژانس عنوان کرد که برادرزاده اش در یک درگیری مجروح شده است.

پس از آن تکنیسین های اورژانس به محل که زیرزمین خانه ای سه طبقه در شهرری بود رفتند و پسر 24 ساله مجروح را به بیمارستان منتقل کردند اما وی به علت تعدد ضربه های چاقو و شدت خونریزی ساعتی بعد در بیمارستان فوت کرد.

با مرگ وی کادر بیمارستان پلیس را در جریان قرار دادند و مأموران بلافاصله راهی بیمارستان شدند و بعد از بررسی های اولیه تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل پسر جوان آغاز کردند و پی بردند که وی در جریان درگیری با عمویش و چهار دوست او به قتل رسیده است.

با مشخص شدن این موضوع هر پنج متهم این جنایت شناسایی و بازداشت شدند.

مرد جوان پس از دستگیری تلاش کرد خودش را بی گناه نشان دهد اما وقتی در برابر مستندات مأموران قرار گرفت به ناچار به قتل برادرزاده اش با همدستی چهار دوستش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من و مقتول فاصله سنی کمی داشتیم و همین موضوع باعث شده بود باهم رفیق باشیم، رابطه خوبی هم داشتیم تا اینکه چند ماه قبل سر موضوعی با هم به اختلاف خوردیم و او به عمد مقداری مواد مخدر در ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام هولناک مرد کینه جو

انتقام هولناک مرد کینه جو