مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:352024-01-03سياسي

ارتقا ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان هدف اصلی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار


مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان، گفت: دومین کنگره بانوان تاثیرگذار قصد دارد، ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان را در کشور ارتقا بخشد.

- زینب زاله امروز چهارشنبه(12دی)در کنگره بانوان تاثیرگذار کردستان، با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا و تبریک روز زن و مادر، اظهار کرد: زن در مکتب اهل بیت یک موجود بدلی و در آرزوی مرد شدن نیست، اسلام و انقلاب هویت واقعی به بانوان بخشید و زن در دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است.

وی، افزود: زنان و بانوان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا در طول تاریخ به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام الهی نقش بسیار مهمی داشته اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان، با تاکید بر اینکه دومین کنگره بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی و معرفی بانوان الگو و موثر در عرصه های مختلف برگزار می شود، بیان کرد: معرفی چهره های فرهیخته و شناسایی بانوان تاثیرگذار به عنوان یک اصل بسیار مهم و نیازی ضروری مورد توجه قرار گرفت.

به گفته وی، دومین کنگره بانوان تاثیرگذار قصد دارد، ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان را در کشور ارتقا بخشد، با توجه به استقبال زیاد بانوان، مهلت شرکت در این کنگره تا 13 دی ماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان هدف اصلی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار

ارتقا ظرفیت های علمی و اجرایی بانوان هدف اصلی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار