مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:252024-01-08اقتصادي

به واردات سالانه 300 هزار خودرو نیاز داریم


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مهمترین مانع واردات خودرو را تامین منابع ارزی مورد نیاز دانست و گفت: برای فروکش کردن التهاب بازار خودرو به واردات سالانه حدود 300 هزار دستگاه خودرو نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مهمترین مانع واردات خودرو را تامین منابع ارزی مورد نیاز دانست و گفت: برای فروکش کردن التهاب بازار خودرو به واردات سالانه حدود 300 هزار دستگاه خودرو نیاز داریم.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه چرا در واردات خودرو به کشور پیشرفت چندانی حاصل نشده، اظهار کرد: اصلی ترین مانعی که پیش روی واردات خودرو به کشور وجود دارد تامین منابع ارزی مورد نیاز برای این کار است که باعث شده شاهد طولانی شدن روند کار باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع ارزی کشور و لزوم صیانت از ارزی که در اختیار داریم، به نظر می رسد تنها راهکار این است که واردات خودرو در ازاء صادرات قطعات خودرو و خدمات فنی مهندسی این حوزه صورت گیرد و ارز حاصل از صادرات این کالا و خدمات به واردات خودرو اختصاص یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ارز با منشاء مشخص باید برای واردات خودرو اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: باید اجازه داده شود اشخاص حقیقی و حقوقی که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به واردات سالانه 300 هزار خودرو نیاز داریم

به واردات سالانه 300 هزار خودرو نیاز داریم