مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:552023-12-26سياسي

یک نماینده مجلس: اشتغال و کاهش نرخ تورم باید از الویت های مجلس آینده باشد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس با اشاره به اولویت های مجلس آینده گفت: اشتغال، کاهش نرخ تورم ، حفظ ارزش پول ملی و تحول در تجارت خارجی از الویت های مجلس آینده باید باشد که باید عینی تر و عملی تر مورد توجه قرار بگیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی باشگاه توانا حسین نوش آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم و هفتم و نماینده فعلی دوره یازدهم مجلس در مصاحبه با خبرنگار باشگاه توانا به پرسش هایی پیرامون انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی پاسخ داد و در رابطه با لزوم شرکت در انتخابات ، انتظارات از مجلس آینده و اولویت های مجلس آینده مطالبی را بیان کرد.

به نظر شما لزوم مشارکت در انتخابات، بالاخص انتخاب مجلس شورای اسلامی پیشرو چیست؟ در معقوله انتخابات ثقل مطلب را مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم کرمان و خوزستان  عنوان فرمودند.

انتخابات پایه تحول کشور است و هر تحولی که در کشور  صورت می گیرد بر پایه مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد، مجلس یک قوه است که از هر گونه هرج و مرج و نا امنی و دیکتاتوری جلوگیری می کند .

این تعابیر رهبری مشخص می کند که مسئولین کشور باید بدانند که این مجلس است که با هرگونه رفتار های دیکتاتور گونه و خود خواهانه برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: اشتغال و کاهش نرخ تورم باید از الویت های مجلس آینده باشد

یک نماینده مجلس: اشتغال و کاهش نرخ تورم باید از الویت های مجلس آینده باشد