مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:102024-01-08اجتماعي

آلایندگی 10 برابری موتورسیکلت های فرسوده


مدیر عامل کنترل کیفیت هوای تهران گفت: یک موتورسیکلت فرسوده نسبت به یک موتورسیکلت جدید 10 برابر و نسبت به یک خودرو سواری یورو 5، 13 برابر آلودگی دارد.

- مدیر عامل کنترل کیفیت هوای تهران گفت: یک موتورسیکلت فرسوده نسبت به یک موتورسیکلت جدید 10 برابر و نسبت به یک خودرو سواری یورو 5، 13 برابر آلودگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدمهدی میرزایی قمی در نشست خبری چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند سد محکمی که برای استفاده و ترویج موتورسیکلت برقی وجود دارد، شکسته بشکند.

موتورسیکلت های برقی چه موتورسیکلت های کاربراتوری به عنوان مدی از حمل و نقل هستند و نمی توان آن را انکار کرد.

بر اساس مطالعات انجام شده سهم موتورسیکلت ها در جابجایی ها 13 درصد است که قاعدتا با توسعه افزایش موتورسیکلت ها این میزان افزایش هم پیدا کرده است.

وی افزود: این آمارها نشان می دهد که ما باید حتما درخصوص موتورسیکلت ها و این مد از حمل و نقل برنامه ریزی مدون و دقیقی داشته باشیم و اگر این کار انجام نپذیرد در آینده با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

میرزایی قمی درخصوص دلایل افزایش موتورسیکلت در شهر تهران گفت: از دلایل آن می توان به تفاوت قیمت موتورسیکلت ها نسبت به قیمت خودرو اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی 10 برابری موتورسیکلت های فرسوده

آلایندگی 10 برابری موتورسیکلت های فرسوده