مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:052024-01-12سياسي

امام جمعه بندرخمیر: حضور در انتخابات تیر خلاص بر همه فتنه های استکباری است


حضور آحاد مردم در انتخابات که مهمترین عرصه تصمیم عقلایی و دینی است می تواند تیر خلاصی بر همه فتنه های استکبار جهانی در این سال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رجب هم ماه ولایت و هم ماه نبوت است و آیین اعتکاف و ایام البیض سنت حسنه و برجسته پیامبر و ائمه اطهار (ع) است.

  وی افزود: اول رجب مصادف با میلاد امام باقر علیه السلام است و این امام بزرگوار را باید شروع کننده نهضت علم افروزی و شکل گیری شبکه عالمانه علمای دین تحت اشراف و تعلیم ائمه هدی دانست.

  امام جمعه خمیر بیان کرد: دوران امام باقر علیه السلام دوره شبه آغازین برای نقش حاکمیت دینی در چارچوب سازی محبان اهل بیت علیه السلام است.

  حجت الاسلام صالحی ادامه داد: از آن طرف باید امام باقر را متحد کننده امت اسلامی معرفی کرد که جلوه او را در یکپارچه سازی مراسم حج ببینیم.

  وی اظهار کرد: سالروز شهادت امام هادی فرصت مغتنمی که با قرائت و تأمل در زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه یک دوره عمیق و ارزشمند امام شناسی را پشت سر بگذاریم.

خطیب جمعه خمیر با بیان اینکه 26 دی ماه سالروز فراری دادن شاه معدوم توسط مردم است، افزود: اینکه می گوییم توسط مردم این اتفاق افتاد یک ادع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرخمیر: حضور در انتخابات تیر خلاص بر همه فتنه های استکباری است

امام جمعه بندرخمیر: حضور در انتخابات تیر خلاص بر همه فتنه های استکباری است