مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:102024-01-07سياسي

پیش بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب خراسان رضوی در تابستان 1403


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست کمیته آب استان بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب در تابستان سال 1403 تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست کمیته آب استان بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب در تابستان سال 1403 تاکید کرد.

نشست کمیته آب استان روز یکشنبه به ریاست یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد.

جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به محورهای این جلسه اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی ها و خشکسالی که وجود دارد، از چند ماه گذشته بحث تمهیدات مربوط به مدیریت تابستان سال آینده در اوج پیک را در کمیته آب استان مورد توجه و در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در مجموعه شهرهای تحت حمایت آب و فاضلاب استان و شهر مشهد، تلاش بر این است که هم از منظر مدیریت و صرفه جویی مصرف و هم از نظر پروژه هایی که می توانند در حوزه کوتاه مدت موثر باشند، با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بتوانیم تابستان سال آینده را مدیریت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه 19 شهرستان استان در شرایط تنش شدید آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب خراسان رضوی در تابستان 1403

پیش بینی تمهیدات لازم برای مدیریت مصرف آب خراسان رضوی در تابستان 1403