مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 07:552024-01-05اجتماعي

سیلاب زمستانی در راه مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: باتوجه به احتمال ریزش سنگ و کاهش دید و لغزندگی جاده ها، پرهیز از تردد جاده ای غیرضروری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مورد تاکید قرار دارد.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به صدور هشدار جوی سطح  نارنجی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: باتوجه به فعالیت سامانه سرد بارشی از بامداد شنبه 16 تا صبح یک‏شنبه 17 دی ماه امسال شاهد بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید،کاهش محسوس دما و در مناطق با ارتفاع بیش از هزار و 300 متر مه آلود با بارش برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این سامانه سرد زمستانی کل مازندران به ویژه مناطق مرکزی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن رودخانه ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید، اختلال و لغزندگی در جاده های کوهستانی، احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به آماده باش تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی، گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی علاوه بر آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، آمادگی هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب زمستانی در راه مازندران

سیلاب زمستانی در راه مازندران