مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:202024-01-07حوادث

دستگیری مامور قلابی در پارس آباد مغان


با بررسی و استعلام لازم متوجه شدند که راننده خودرو که لباس پلیس بر تن کرده مامور قلابی است و در تداوم بازرسی از این خودرو یک دستگاه بی سیم دستی نیز کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری یک مامور قلابی با هوشیاری ماموران کلانتری 12 شهدای این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ فیروز محمودی روز یکشنبه گفت: ماموران کلانتری 12 شهدا هنگام گشت زنی انتظامی در خیابان امام (ره) این شهر به راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید با لباس پلیس و 2 سرنشین همراه آن مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

 وی افزود: ماموران با بررسی و استعلام لازم متوجه شدند که راننده خودرو که لباس پلیس بر تن کرده مامور قلابی است و در تداوم بازرسی از این خودرو یک دستگاه بی سیم دستی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: مامور قلابی دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ محمودی ادامه داد: یکی از روش هایی که هنجارشکنان برای نیل به اهداف شوم خود برگزیده و به علت ناآگاهی خانواده ها و شهروندان در پاره ای موارد نیز موفق به انجام نیات پلید خود می شوند استفاده از عناوین ماموران ادارات مختلف دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی در پارس آباد مغان

دستگیری مامور قلابی در پارس آباد مغان