مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:202023-12-27اقتصادي

ایجاد 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در چهارمحال و بختیاری


با هدف تسریع در تکمیل پروژه های مسکن ملی و خانه دار شدن متقاضیان از ابتدای سال 1400 تا کنون، 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در مناطق مشخص شده انجام و نهضت ملی مسکن در استان اجرا شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با هدف تسریع در تکمیل پروژه های مسکن ملی و خانه دار شدن متقاضیان از ابتدای سال 1400 تا کنون، 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در مناطق مشخص شده انجام و نهضت ملی مسکن در استان اجرا شده است.

مجید فرهزاد، مدیرعامل این شرکت توضیح داد: در دو سال گذشته، با احداث 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در 268 هکتار از مناطق مشخص شده برای اجرای طرح های مسکن ملی، زیرساخت برق رسانی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای زیرساخت برق رسانی در طرح های یادشده 510 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 22 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب 24 دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق و .

از جمله اقدامات اجرایی این پروژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، او افزود: در تمام زمین هایی که از سوی سازمان های متولی معرفی شده اند و کف و بر معابر آن مشخص است، زیرساخت برق رسانی ایجاد شده یا در حال اجراست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

ایجاد 42 کیلومتر شبکه برق رسانی در چهارمحال و بختیاری