مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:052024-01-15سياسي

کرمانشاه 6 شبکه تلویزیونی برای حوزه های انتخابیه طراحی کرده است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: باهدف فراهم کردن فضای رقابت عادلانه و ایجاد شور انتخاباتی تا پایان هفته جاری، 6 کانال تلویزیونی در 6 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مقام معظم رهبری انتخابات یازدهم اسفندماه را بسیار مهم و تعیین کننده و زمینه ساز تحول خواندند و تأکید فرمودند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراهی با چهار خصوصیت مشارکت قوی و پرشور، رقابت واقعی جناح ها و دیدگاه های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل آماده کنند، لذا فراهم کردن زمینه برای مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات مأموریتی است که مقام معظم رهبری برای مسوولان تعیین کرده اند.

حجت الاسلام محسن مفید رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در نشست مشترک این هیأت با رییس ستاد انتخابات استان و اعضای ستاد انتخابات صدا  و سیمای مرکز کرمانشاه، اظهار کرد: صدا و سیما مهمترین نقش را در ایجاد شور انتخاباتی و فراهم کردن زمینه مشارکت بالای مردم در انتخابات دارد.

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه صدا و سیمای برای انجام موفق مأموریت انتخاباتی مأموریت ویژه ای دارد و با راه اندازی 6 کانال محلی برای 6 حوزه انتخاباتی استان به دنبال عدالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 6 شبکه تلویزیونی برای حوزه های انتخابیه طراحی کرده است

کرمانشاه 6 شبکه تلویزیونی برای حوزه های انتخابیه طراحی کرده است