مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:302023-12-31اقتصادي

تحقق 100 درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعلام تحقق برنامه های این شرکت در سه سال اخیر در استان، از تحقق 100 درصدی تبدیل شبکه سیم مسی کردستان به کابل خود نگهدار خبر داد.

- هیوا لهونیان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح و برنامه های عملیاتی متعدد طی سه سال اخیر، بسیاری از اهداف این شرکت محقق شده و یا در مرحله پایانی تحویل است.

تحقق 100 درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در حوزه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بین شرکت های توزیع برق شده است.

لهونیان خاطرنشان کرد: بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر شبکه سیم مسی استان با اعتبار بالغ بر 11 هزار میلیارد و 880 میلیون ریال به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

به مدارآوردن 15 فیدر جدید  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با هدف ایجاد زیرساخت های لازم برای تامین برق متقاضیان جدید در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی، تقویت بیشتر پایداری شبکه، افزایش توان مانور و ایجاد آمادگی بیشتر در سطح استان برای شرایط بحران، رفع ضعف ولتاژهای ناشی از واگذاری انشعاب به متقاضیان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در کردستان

تحقق 100 درصدی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در کردستان