مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:452024-01-05اجتماعي

اجرای برنامه های متنوع در اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی


محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: آغاز فرایند اجرایی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی از فردا به مدت دو روز به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

- محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اختتامیه ی بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی به میزبانی کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند اجرایی بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره ی بین المللی قصه گویی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با تعامل استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی استان از فردا برگزار می گردد.

وی افزود: در کانون کرمانشاه میزبان بیش از شصت نفر از میهمانان عزیز بخش علمی جشنواره ی بین المللی قصه گویی از اقصی نقاط کشور هستیم که با برنامه ریزی های انجام گرفته، طبق اهداف مشخص شده در برنامه و زمان بندی، کارها را به نحوی مطلوب صورت می پذیرد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بابیان این که از ساعت چهارده روز جمعه پانزدهم دی ماه پذیرش میهمانان در مکان های مشخص شده در حال انجام و بعد از استقرار در محل اسکان تصریح کرد: بازدید میهمانان از مرکز جلیلی و موزه ی کرمانشاه شناسی از برنامه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های متنوع در اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی

اجرای برنامه های متنوع در اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی